Počet záznamů: 1
Grundlagen des Marketing
Údaje o názvu Grundlagen des Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, Veronica Wong, John Saunders Údaje o vydání 5., aktualisierte Aufl. Vyd.údaje München : Pearson Studium, 2011 Fyz.popis 1176 s. il., 25 cm ISBN 978-3-86894-014-5 Dal.odpovědnost Kotler, Philip, 1931- (autor)
Armstrong, Gary (autor)
Wong, Veronica (autor)
Saunders, John (autor)Předmět.hesla marketing * politický marketing Forma, žánr monografie Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * 32.019.5:659.1 * (048.8) Země vyd. Německo Jazyk dok. němčina Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 3805 4212133944 volný výběr P710 2011 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1