Počet záznamů: 1  

Global marketing

  1. Údaje o názvuGlobal marketing : a decision-oriented approach / Svend Hollensen
    Osobní jméno Hollensen, Svend (autor)
    Údaje o vydání5th ed.
    Vyd.údajeHarlow ; New York : Financial Times ; Prentice Hall, 2011
    Fyz.popisxliii, 756 s. : il.
    ISBN978-0-273-72622-7 (brož.)
    Předmět.hesla marketing * strategický marketing * mezinárodní marketing
    Předmět.heslaInternationales Marketing Lehrbuch Fallstudiensammlung Export marketing Export marketing
    Forma, žánr příručky * případové studie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:339.564 * 658.8:005.21 * 339.138 * 658.8 * (078.7) * (035)
    Země vyd.Velká Británie ; Spojené státy americké ; Kanada
    Jazyk dok.angličtina
    URL Obsah
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 36844212133100volný výběr P712 2011prezenční výpůjčka v knihovně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.