Počet záznamů: 1  

Strategie vývoje nového výrobku, faktory ovlivňující investiční rozhodování ve specifikách automobilového průmyslu

  1. Údaje o názvuStrategie vývoje nového výrobku, faktory ovlivňující investiční rozhodování ve specifikách automobilového průmyslu [rukopis] / Veronika Šimšálková
    Osobní jméno Šimšálková, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis45 l., [2] l. příl. : il., grafy, schémata, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Dal.odpovědnost Goltschová, Jana (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla ekonomická přidaná hodnota * industrializace * životní cyklus výrobků * automobilový průmysl
    Předmět.heslavývoj nového výrobku rentabilita tržeb (ROS) fáze projektu náklady na nářadí a vývoj spokojenost zákazníka proces industrializace kalkulace nákladů development od new product Return on Sales Economic Value Added project phase costs of tooling and development customer satisfaction process of industrialization costs calculation
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    MDT629.331:338.45 * 658.62:005.41 * 330.341.424 * 330.143.2 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00102253
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 51864512132983sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.