Počet záznamů: 1  

Specifika komunikačního mixu na trhu knih v ČR

  1. Údaje o názvuSpecifika komunikačního mixu na trhu knih v ČR [rukopis] / Martina Gavlasová
    Další variantní názvySpecifika komunikačního mixu na trhu knih v ČR
    Osobní jméno Gavlasová, Martina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis51 l., [5] l. příl. : grafy, schémata, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Dal.odpovědnost Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * internetová komunikace * marketingová komunikace
    Předmět.heslakomunikace marketingový mix komunikační mix communication marketing marketing mix marketing communication communication mix publishing house
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT655.41 * 658.8:316.77 * 316.772:004.738.5 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134419
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 51734212132970sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.