Počet záznamů: 1  

Specifika internetového nakupování

  1. Údaje o názvuSpecifika internetového nakupování [rukopis] / Olga Hranostýlová
    Osobní jméno Hranostýlová, Olga, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis56 l., [3] l. příl. : grafy, schémata, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Dal.odpovědnost Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla obchod * maloobchod * internet
    Předmět.heslanákupní prostředí nákupní atmosféra internetový obchod e- commerce spotřebitel kupní chování kupní rozhodovací proces cílové skupiny trade retail shopping environment shopping atmosphere e- shop e- commerce consumer consumer behavior the process of purchasing decisions target group
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT004.738.5 * 339.37 * 339 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134420
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 51724212132969sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.