Počet záznamů: 1
Marketingový mix nakladatelství
Údaje o názvu Marketingový mix nakladatelství [rukopis] / Kristýna Jiroušková Osobní jméno Jiroušková, Kristýna, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2011 Fyz.popis 47 l., [2] l. příl. : Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011 Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * ceny * distribuce zboží * reklama a propagace Předmět.hesla Marketingový mix produkt distribuce nakladatelství Marketing mix product price distribution promotion publisher Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 005.552.1 * 338.5 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134421 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 5212 4212133009 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1