Počet záznamů: 1  

Marketingový mix malé firmy

  1. Údaje o názvuMarketingový mix malé firmy [rukopis] / Martin Kovář
    Osobní jméno Kovář, Martin, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis49 l., [0] l .příl. : grafy, schémata, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Dal.odpovědnost Michajlovská, Helena (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla analýza nákladů a přínosů * ceny * distribuce zboží * marketingová komunikace
    Předmět.heslaswot analýza pest analýza porterova pětifaktorová analýza produkt swot analysis pest analysis porter's model of 5 forces product price place promotion
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 005.552.1 * 338.5 * 657.478 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134425
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 52174212133014sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.