Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie jednoho podniku

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie jednoho podniku [rukopis] / Nikola Vébrová
    Osobní jméno Vébrová, Nikola, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis67 l., [5] l. příl. : grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * analýza nákladů a přínosů * ceny * distribuce zboží * reklama a propagace
    Předmět.heslaMarketingová strategie PEST analýza SWOT analýza Porterova analýza pěti sil marketingový mix Marketing strategy PEST analysis SWOT analysis Porter´s analysis Five forces marketing mix
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT338.5 * 005.552.1 * 659.1 * 657.478 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00147673
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 52404212133037sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.