Počet záznamů: 1  

Analýza marketingové strategie Lesů České republiky, s.p

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingové strategie Lesů České republiky, s.p [rukopis] / Martin Jungmann
    Další variantní názvyAnalýza marketingové strategie Lesů České republiky, s. p
    Osobní jméno Jungmann, Martin, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis72 l., [0] l. příl. :
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Dal.odpovědnost Nigrinová, Lenka (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * analýza nákladů a přínosů * lesy * konkurence
    Předmět.heslaMarketingová strategie Poslání firmy Cíle firmy Marketingové cíle SWOT analýza Marketingový mix Marketing strategy Mission of the company Company objectives Marketing objectives SWOT analyse Marketing mix
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.137 * 630.1 * 657.478 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134422
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 52144212133011sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.