Počet záznamů: 1  

Marketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci

  1. Údaje o názvuMarketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci [rukopis] / Jan Stupák
    Osobní jméno Stupák, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis64 l., [6] l. příl.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Dal.odpovědnost Olšová, Petra (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * příspěvkové organizace * analýza
    Předmět.hesla Staré Město (Děčín, Česko)
    Předmět.heslamarketingové řízení marketingový plán SWOT analýza marketingové strategie Zámek Děčín marketing management marketing plan SWOT analysis marketing strategies allowance organizations Zámek Děčín
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT334.012.46 * 347.191.11 * 339.138 * 658.8 * (437.315) * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00132996
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 11164212132936sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.