Počet záznamů: 1  

Analýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu

  1. Údaje o názvuAnalýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu [rukopis] / Miroslav Tichota
    Osobní jméno Tichota, Miroslav, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis83 l., [4] l. příl. :
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Dal.odpovědnost Ryšánková, Štěpánka (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla analýza * reklama a propagace * internetový marketing
    Předmět.heslaefektivita banner WWW stránky PPC reklama katalogy firem sociální sítě kampaň web marketing effectiveness banner web sites PPC advertisement catalogue of companies social networks analysis campaign
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT659.1 * 658.8:004.738.5 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00135321
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 10544212132749sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.