Počet záznamů: 1
Analýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu
Údaje o názvu Analýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu [rukopis] / Miroslav Tichota Osobní jméno Tichota, Miroslav, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2011 Fyz.popis 83 l., [4] l. příl. : Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011 Dal.odpovědnost Ryšánková, Štěpánka (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla analýza * reklama a propagace * internetový marketing Předmět.hesla efektivita banner WWW stránky PPC reklama katalogy firem sociální sítě kampaň web marketing effectiveness banner web sites PPC advertisement catalogue of companies social networks analysis campaign Forma, žánr diplomové práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 659.1 * 658.8:004.738.5 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00135321 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-DIP 1054 4212132749 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1