Počet záznamů: 1  

Marketingová turistická destinace České Švýcarsko

  1. Údaje o názvuMarketingová turistická destinace České Švýcarsko [rukopis] = Marketing tourism of the destination Bohemian Switzerland / Jan Kubaška
    Souběž.n.Marketing tourism of the destination Bohemian Switzerland
    Osobní jméno Kubaška, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis47 l., [5] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Dal.odpovědnost Navrátil, Aleš (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla cestovní ruch * marketing cestovního ruchu
    Předmět.hesla České Švýcarsko (Česko)
    Předmět.heslaswot analýza priority cestovního ruchu Tourism Marketing Plan SWOT Analysis priority tourism
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    MDT338.48 * 338.487:658.8 * (437.31-16) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00100980
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 49594212132398sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.