Počet záznamů: 1
Marketingová turistická destinace České Švýcarsko
Údaje o názvu Marketingová turistická destinace České Švýcarsko [rukopis] = Marketing tourism of the destination Bohemian Switzerland / Jan Kubaška Souběž.n. Marketing tourism of the destination Bohemian Switzerland Osobní jméno Kubaška, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2010 Fyz.popis 47 l., [5] l. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011 Dal.odpovědnost Navrátil, Aleš (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla cestovní ruch * marketing cestovního ruchu Předmět.hesla České Švýcarsko (Česko) Předmět.hesla swot analýza priority cestovního ruchu Tourism Marketing Plan SWOT Analysis priority tourism Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví MDT 338.48 * 338.487:658.8 * (437.31-16) * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00100980 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4959 4212132398 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1