Počet záznamů: 1  

Tvorba strategie budování značky

  1. Údaje o názvuTvorba strategie budování značky [rukopis] = Design of brand building strategy / Mihály Gajdi
    Souběž.n.Design of brand building strategy
    Osobní jméno Gajdi, Mihály, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis89 l., [7] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Dal.odpovědnost Pejša, Jiří (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla obchodní značky * řízení značky * marketingový výzkum * obchodní společnosti
    Předmět.heslabudování značky hodnota značky identita značky umístění značky strategie značky brand brand building brand management brand value brand identity brand positioning brand strategy
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.626 * 347.72 * 005.71 * 334.72 * 347.715 * 658.8:005.52 * 005:658.626 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00101553
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 49644212132404sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.