Počet záznamů: 1  

Analýza komunikačního mixu ve vybrané firmě

  1. Údaje o názvuAnalýza komunikačního mixu ve vybrané firmě [rukopis] = Analysis of communication mix in chosen company / Renata Janská
    Souběž.n.Analysis of communication mix in chosen company
    Osobní jméno Janská, Renata, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis55 l., [2] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Dal.odpovědnost Michalák, Libor (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * reklama a propagace * public relations * přímý marketing
    Předmět.heslamarketingový mix komunikační mix podpora prodeje osobní prodej marketingová komunikace marketing marketing mix communication´s mix propagation advertisment sallesupport public relations personal selling direct marketing marketing communications
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT658.849.2 * 659.4 * 659.1 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00101656
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 49724212132413sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.