Počet záznamů: 1
International marketing
Údaje o názvu International marketing : theory, practices and new trends / Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kolektiv Osobní jméno Machková, Hana (autor) Údaje o vydání 1st ed. Vyd.údaje Praha : Oeconomica, 2010 Fyz.popis 191 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-245-1643-1 (brož.) : Kč 350,00 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Král, Petr, 1979- (autor)
Lhotáková, Markéta, 1971- (autor)Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze Předmět.hesla mezinárodní marketing * export marketing Forma, žánr kolektivní monografie * collective monographs Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:339.564 * (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina URL Obsah Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 3582 4212132212 volný výběr P710 2010 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1