Počet záznamů: 1  

10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku

  1. Údaje o názvu10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka
    Osobní jméno Bureš, Ivan (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 2.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 2006
    Fyz.popis158 s.
    ISBN80-7261-149-6 (brož.)
    Dal.odpovědnost Řehulka, Pavel (autor)
    Předmět.hesla prodej * řízení vztahů se zákazníky
    Forma, žánr příručky
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT339.187 * 005.346 * 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 35294212131924volný výběr P720 2006vypůjčený (Doba výp. 31 dní; do 27.12.2024)
    10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.