Počet záznamů: 1  

The multichannel challenge

  1. Údaje o názvuThe multichannel challenge : integrating customer experiences for profit / Hugh Wilson, Rod Street and Lindsay Bruce
    Osobní jméno Wilson, Hugh, 1962- (autor)
    Údaje o vydání1st ed.
    Vyd.údajeAmsterdam : Elsevier ; Oxford : Butterworth-Heinemann, c2008
    Fyz.popisxxii, 218 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-0-7506-8711-9 (brož.)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje rejstřík
    Úplný obsahTakže co je vícekanálový? - Pt. 1. případě vícekanálové - 1. Význam kanálů - 2. Tvorba vícekanálový zdroj konkurenční výhody - 3. Vícekanálové diagnostické - Pt. 2. Rozvoj vícekanálové strategie - 4. Definování pravého kanálu kombinace nabídnout - 5. Integrace vícekanálové návrh - 6. Stavební pouzdro pro změnu - Pt. 3. Tvorba vícekanálové práce v praxi - 7. Organizování úspěšného zavedení změn - 8. Sledování a měření efektivnosti - 9. Podpora zákazníkům využívat kanály efektivně.
    Dal.odpovědnost Street, Rod (autor)
    Bruce, Lindsay (autor)
    Předmět.hesla marketing * řízení vztahů se zákazníky * organizace podniku
    Předmět.heslaMarketing channels. Customer services. Organizational effectiveness.
    Forma, žánr monografie
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT005.72 * 005.346 * 339.138 * 658.8 * (048.8)
    Země vyd.Nizozemsko
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 35044212131864sklad DDoba výp. 31 dní

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.