Počet záznamů: 1
The multichannel challenge
Údaje o názvu The multichannel challenge : integrating customer experiences for profit / Hugh Wilson, Rod Street and Lindsay Bruce Osobní jméno Wilson, Hugh, 1962- (autor) Údaje o vydání 1st ed. Vyd.údaje Amsterdam : Elsevier ; Oxford : Butterworth-Heinemann, c2008 Fyz.popis xxii, 218 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-0-7506-8711-9 (brož.) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje rejstřík Úplný obsah Takže co je vícekanálový? - Pt. 1. případě vícekanálové - 1. Význam kanálů - 2. Tvorba vícekanálový zdroj konkurenční výhody - 3. Vícekanálové diagnostické - Pt. 2. Rozvoj vícekanálové strategie - 4. Definování pravého kanálu kombinace nabídnout - 5. Integrace vícekanálové návrh - 6. Stavební pouzdro pro změnu - Pt. 3. Tvorba vícekanálové práce v praxi - 7. Organizování úspěšného zavedení změn - 8. Sledování a měření efektivnosti - 9. Podpora zákazníkům využívat kanály efektivně. Dal.odpovědnost Street, Rod (autor)
Bruce, Lindsay (autor)Předmět.hesla marketing * řízení vztahů se zákazníky * organizace podniku Předmět.hesla Marketing channels. Customer services. Organizational effectiveness. Forma, žánr monografie Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.72 * 005.346 * 339.138 * 658.8 * (048.8) Země vyd. Nizozemsko Jazyk dok. angličtina Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 3504 4212131864 sklad D Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1