Počet záznamů: 1  

Studie posílení image značky Tatra 360 Degree Branding

  1. Údaje o názvuStudie posílení image značky Tatra 360 Degree Branding [rukopis] / Petr Pščolka
    Další variantní názvyPosílení image značky metodou 360 stupňů
    Osobní jméno Pščolka, Petr, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis71 s. : il.
    PoznámkyVed. práce Pavel Beneš. Není lic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu, 2010
    Dal.odpovědnost Beneš, Pavel, 1960- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér vizuální design (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla grafický design * loga * vizuální komunikace * Tatra (automobily)
    Předmět.heslaznačka brand reklama redesign Tatra brand logo advertisement redesign
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt76 - Grafické umění. Grafika
    MDT766:655 * 659.126 * 316.77:159.931 * 629.331 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00121513
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    U-DP 4544343003965sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.