Počet záznamů: 1
Studie posílení image značky Tatra 360 Degree Branding
Údaje o názvu Studie posílení image značky Tatra 360 Degree Branding [rukopis] / Petr Pščolka Další variantní názvy Posílení image značky metodou 360 stupňů Osobní jméno Pščolka, Petr, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2010 Fyz.popis 71 s. : il. Poznámky Ved. práce Pavel Beneš. Není lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu, 2010 Dal.odpovědnost Beneš, Pavel, 1960- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér vizuální design (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla grafický design * loga * vizuální komunikace * Tatra (automobily) Předmět.hesla značka brand reklama redesign Tatra brand logo advertisement redesign Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 76 - Grafické umění. Grafika MDT 766:655 * 659.126 * 316.77:159.931 * 629.331 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00121513 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info U-DP 454 4343003965 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1