Počet záznamů: 1  

Zdokonalování vztahů se zákazníky

  1. Údaje o názvuZdokonalování vztahů se zákazníky [rukopis] / Pavlína Kusbachová
    Osobní jméno Kusbachová, Pavlína, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis56 l., [4] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Dal.odpovědnost Brázda, Petr (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky
    Předmět.heslavztahy se zákazníky spokojenost zákazníků strategie podniku customers relationship customers satisfaction relationship management strategy of the company
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT005.346 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00100983
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 48014212131700sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.