Počet záznamů: 1  

Techniky marketingového výzkumu

  1. Údaje o názvuTechniky marketingového výzkumu [rukopis] / Hana Auterská
    Osobní jméno Auterská, Hana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis60 l., [2] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Dal.odpovědnost Tichá, Iva (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum
    Předmět.heslainformace techniky marketingového výzkumu dotazování pozorování experiment dotazník telefonický rozhovor vyhodnocení výsledků interpretace výsledků Marketing marketing research information techniques of marketing research interrogation observation experiment questionnaire telephone conversation evaluation of outcomes interpretation of outcomes
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * 658.8:005.52 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00101313
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 47794212131678sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.