Počet záznamů: 1
Návrh nové marketingové strategie společnosti ALMOND, s.r.o
Údaje o názvu Návrh nové marketingové strategie společnosti ALMOND, s.r.o. [rukopis] = Introduction of a new marketing strategy of ALMOND, Ltd. / Lukáš Kožíšek Souběž.n. Introduction of a new marketing strategy of ALMOND, Ltd. Osobní jméno Kožíšek, Lukáš, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2010 Fyz.popis 69 l., 2 l. obr. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2010 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * obchodní společnosti Předmět.hesla reklama SWOT kampaň analýza propagace advertisement SWOT analyses campaign promotion Forma, žánr diplomové práce Konspekt 347.7 - Obchodní právo. Finanční právo. Právo průmyslového vlastnictví. Patentové právo. Autorské právo MDT 347.72 * 339.138 * 658.8 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00103493 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-DIP 932 4212131409 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1