Počet záznamů: 1  

Návrh nové marketingové strategie společnosti ALMOND, s.r.o

  1. Údaje o názvuNávrh nové marketingové strategie společnosti ALMOND, s.r.o. [rukopis] = Introduction of a new marketing strategy of ALMOND, Ltd. / Lukáš Kožíšek
    Souběž.n.Introduction of a new marketing strategy of ALMOND, Ltd.
    Osobní jméno Kožíšek, Lukáš, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis69 l., 2 l. obr. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * obchodní společnosti
    Předmět.heslareklama SWOT kampaň analýza propagace advertisement SWOT analyses campaign promotion
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt347.7 - Obchodní právo. Finanční právo. Právo průmyslového vlastnictví. Patentové právo. Autorské právo
    MDT347.72 * 339.138 * 658.8 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00103493
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 9324212131409sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.