Počet záznamů: 1
Návrh marketingové strategie ve stavební firmě Tomáš Hlaváček
Údaje o názvu Návrh marketingové strategie ve stavební firmě Tomáš Hlaváček [rukopis] = Proposal of marketing strategy in the construction company Tomáš Hlaváček / Sandra Opalecká Souběž.n. Proposal of marketing strategy in the construction company Tomáš Hlaváček Osobní jméno Opalecká, Sandra, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2010 Fyz.popis 67 l., [4] l. příl. : il. Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2010 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * stavební podniky Předmět.hesla finanční analýza marketingová analýza marketingové prostředí marketingový průzkum SWOT analýza financial analysis marketing analysis marketing environment marketing research marketing strategy SWOT analysis Forma, žánr diplomové práce Konspekt 69 - Stavebnictví MDT 69:005.71 * 339.138 * 658.8 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00103520 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-DIP 943 4212131420 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1