Počet záznamů: 1
Marketingová strategie společnosti Tivall pro český trh
Údaje o názvu Marketingová strategie společnosti Tivall pro český trh [rukopis] / Šárka Pražáková Osobní jméno Pražáková, Šárka, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2010 Fyz.popis 59 l., [2] l. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Fakulta sociálně ekonomická, 2010 Dal.odpovědnost Nigrinová, Lenka (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * trhy * výrobky Předmět.hesla Česko Předmět.hesla strategie Tivall analýza český trh cena distribuce komunikace marketing strategy Tivall analysis czech market product price distribution communication Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * 339.13 * 658.62 * (437.3) * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105061 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4708 4212131591 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1