Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie společnosti Tivall pro český trh

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie společnosti Tivall pro český trh [rukopis] / Šárka Pražáková
    Osobní jméno Pražáková, Šárka, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis59 l., [2] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Dal.odpovědnost Nigrinová, Lenka (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * trhy * výrobky
    Předmět.hesla Česko
    Předmět.heslastrategie Tivall analýza český trh cena distribuce komunikace marketing strategy Tivall analysis czech market product price distribution communication
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * 339.13 * 658.62 * (437.3) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105061
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 47084212131591sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.