Počet záznamů: 1
Marketingová strategie Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem při získávání dárců krve
Údaje o názvu Marketingová strategie Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem při získávání dárců krve [rukopis] / Iveta Edrová Osobní jméno Edrová, Iveta, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2010 Fyz.popis 48 l., [13] l. příl. : il. + 1 CD-ROM Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Fakulta sociálně ekonomická, 2010 Dal.odpovědnost Jírová, Hana, 1938-2023 (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla Masarykova nemocnice (Ústí nad Labem, Česko) Předmět.hesla transfuze krve * dárcovství krve * marketing Předmět.hesla Ústí nad Labem (Česko) Předmět.hesla marketingové strategie analýza SWOT marketing strategy blood blood donors Masaryk Hospital in Ústí nad Labem transfusion department SWOT analysis Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 615.381 * 612.11/.12:364-646.3 * 339.138 * 658.8 * (437.315) * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00104998 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4944 4212131537 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1