Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem při získávání dárců krve

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem při získávání dárců krve [rukopis] / Iveta Edrová
    Osobní jméno Edrová, Iveta, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis48 l., [13] l. příl. : il. + 1 CD-ROM
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Dal.odpovědnost Jírová, Hana, 1938-2023 (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla Masarykova nemocnice (Ústí nad Labem, Česko)
    Předmět.hesla transfuze krve * dárcovství krve * marketing
    Předmět.hesla Ústí nad Labem (Česko)
    Předmět.heslamarketingové strategie analýza SWOT marketing strategy blood blood donors Masaryk Hospital in Ústí nad Labem transfusion department SWOT analysis
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT615.381 * 612.11/.12:364-646.3 * 339.138 * 658.8 * (437.315) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00104998
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 49444212131537sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.