Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem
Údaje o názvu Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem [rukopis] / Lenka Jakubková Osobní jméno Jakubková, Lenka, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2010 Fyz.popis 44 l. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Fakulta sociálně ekonomická, 2010 Dal.odpovědnost Nigrinová, Lenka (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingová komunikace * event marketing * konkurenceschopnost * malé a střední podniky Předmět.hesla Most (Česko : oblast) * Česko * Ústecký kraj (Česko : 2000-) Předmět.hesla nástroje marketigové komunikace technické předpoklady personální předpoklady bariéry podmínky vužití marketingové komunikace Marketing communication tools of marketing communication event marketing technical assumptions staffing terms barriers conditions usage marketing communication competitive Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 * 658.8:394.4 * 005.332.4 * 339.137.2 * 334.012.63/.64 * (437.3) * (437.315) * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105002 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4703 4212131586 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1