Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem

  1. Údaje o názvuMarketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem [rukopis] / Lenka Jakubková
    Osobní jméno Jakubková, Lenka, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis44 l. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Dal.odpovědnost Nigrinová, Lenka (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * event marketing * konkurenceschopnost * malé a střední podniky
    Předmět.hesla Most (Česko : oblast) * Česko * Ústecký kraj (Česko : 2000-)
    Předmět.heslanástroje marketigové komunikace technické předpoklady personální předpoklady bariéry podmínky vužití marketingové komunikace Marketing communication tools of marketing communication event marketing technical assumptions staffing terms barriers conditions usage marketing communication competitive
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 658.8:394.4 * 005.332.4 * 339.137.2 * 334.012.63/.64 * (437.3) * (437.315) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105002
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 47034212131586sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.