Počet záznamů: 1
Devět oblastí interakce mezi podnikem a zákazníkem (9E)
Údaje o názvu Devět oblastí interakce mezi podnikem a zákazníkem (9E) [rukopis] / Jana Helclová Osobní jméno Helclová, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2010 Fyz.popis 57 l., 3 l. obr. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2010 Dal.odpovědnost Tišlerová, Kamila, 1968- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky * podniky Předmět.hesla Customer Relationship Management oblasti interakce spokojenost zákazníka Customer Relationship Management areas of interaction customer´s content Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 334.72 * 005.346 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00100942 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4625 4212131486 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1