Počet záznamů: 1  

Devět oblastí interakce mezi podnikem a zákazníkem (9E)

  1. Údaje o názvuDevět oblastí interakce mezi podnikem a zákazníkem (9E) [rukopis] / Jana Helclová
    Osobní jméno Helclová, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis57 l., 3 l. obr. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Dal.odpovědnost Tišlerová, Kamila, 1968- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky * podniky
    Předmět.heslaCustomer Relationship Management oblasti interakce spokojenost zákazníka Customer Relationship Management areas of interaction customer´s content
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT334.72 * 005.346 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00100942
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 46254212131486sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.