Počet záznamů: 1  

Analýza produktů měst podle jejich velikostní kategorie

  1. Údaje o názvuAnalýza produktů měst podle jejich velikostní kategorie [rukopis] / Tomáš Dirda
    Osobní jméno Dirda, Tomáš, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis51 l. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Dal.odpovědnost Olšová, Petra (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla strategický marketing * územní samospráva
    Předmět.hesla Česko
    Předmět.heslaMarketingová strategie produkt propagace rozpočet tržní postavení Strategic marketing product advertising budget positioning regional administration
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT353.9 * 658.8:005.21 * (437.3) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00100916
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 46244212131485sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.