Počet záznamů: 1
Analýza a návrh marketigové strategie společnosti GGP Czech Republic
Údaje o názvu Analýza a návrh marketigové strategie společnosti GGP Czech Republic [rukopis] = The analysis and the concept of marketing strategy of GGP Czech Republic / Monika Mervartová Souběž.n. The analysis and the concept of marketing strategy of GGP Czech Republic Osobní jméno Mervartová, Monika, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2010 Fyz.popis 77 l., 3 l. příl. : mapy, il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2010 Dal.odpovědnost Vejvoda, Michal (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * obchodní společnosti Předmět.hesla marketingová strategie marketingový mix analýza PEST SWOT BCG matice marketing marketing strategy marketing mix analysis PEST SWOT BCG matrix Forma, žánr diplomové práce Konspekt 339 - Obchod MDT 347.72 * 339.138 * 658.8 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00103513 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-DIP 980 4212131457 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1