Počet záznamů: 1  

Analýza a návrh marketigové strategie společnosti GGP Czech Republic

  1. Údaje o názvuAnalýza a návrh marketigové strategie společnosti GGP Czech Republic [rukopis] = The analysis and the concept of marketing strategy of GGP Czech Republic / Monika Mervartová
    Souběž.n.The analysis and the concept of marketing strategy of GGP Czech Republic
    Osobní jméno Mervartová, Monika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis77 l., 3 l. příl. : mapy, il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Dal.odpovědnost Vejvoda, Michal (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * obchodní společnosti
    Předmět.heslamarketingová strategie marketingový mix analýza PEST SWOT BCG matice marketing marketing strategy marketing mix analysis PEST SWOT BCG matrix
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT347.72 * 339.138 * 658.8 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00103513
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 9804212131457sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.