Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008 [rukopis] / Vratislav Jaroš
    Osobní jméno Jaroš, Vratislav, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis56 l., 6 l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla 2008
    Předmět.hesla marketing
    Předmět.heslamarketingové koncepce marketingový mix efektivnost marketingu produkt cena misto distribuce propagace komunikační mix marketing marketing conceptions marketing mix efficiency of marketing product price place distribution promotion Communication mix
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105004
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 46604212131543sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.