Počet záznamů: 1  

Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání

  1. Údaje o názvuDidaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání / Tomáš Janík
    Osobní jméno Janík, Tomáš, 1977- (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Paido, 2009
    Fyz.popis119 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7315-186-7 (brož.)
    EdicePedagogický výzkum v teorii a praxi ; sv. 15
    Poznámky200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla pedagogické dovednosti * předmětová didaktika * kurikulum * teaching skills * teaching school subjects * curriculum
    Předmět.hesladidaktické znalosti obsahu
    Forma, žánr studie * studies
    Konspekt371 - Školství (organizace)
    MDT371.321 * 37.016.026 * 371.2 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL Obsah
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-P 45343149292324volný výběr K003 2009Doba výp. 31 dní
    P-P 45343149292325volný výběr K003 2009Doba výp. 31 dní
    Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.