Počet záznamů: 1  

Image as an instrument of marketing communication of the university

  1. Údaje o názvuImage as an instrument of marketing communication of the university / Zuzana Švandová
    Osobní jméno Švandová, Zuzana, 1961- (autor)
    Zdroj.dok.Liberec Economic Forum. Liberec Economic Forum 2009 s. 370-378
    Předmět.hesla identita * image organizace * marketingová komunikace * univerzity * marketingový výzkum
    Forma, žánr články
    Konspekt159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie
    MDT(046) * 159.923.2 * 005.336.6 * 658.8:316.77 * 378.4 * 658.8:005.52
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.ČLÁNKY
    Odkazy - Zdroj.dok.
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.