Počet záznamů: 1  

Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008

  1. Údaje o názvuNákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008 [elektronický zdroj] / Radim Bačuvčík
    Osobní jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (autor)
    Vyd.údajeZlín : VeRBuM, 2009
    Fyz.popis1 CD-ROM
    ISBN978-80-904273-1-0
    PoznámkyNázev z disku. Publikace je výstupem vědecko-výzkumných aktivit Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
    Dal.odpovědnost Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Ústav marketingových komunikací
    Předmět.hesla Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
    Předmět.hesla kulturní průmysl * nákup * spotřebitelské chování * marketing kultury
    Předmět.hesla Česko
    Forma, žánr studie * CD-ROM
    Konspekt316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život
    MDT316.7:658.8 * 366.1 * 658.7 * 338.4:316.74 * (437.3) * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.ELEKTRONICKÉ ZDROJE
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-CD 95/20084212131227sklad ADoba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.