Počet záznamů: 1  

Guerilla marketing

  1. Údaje o názvuGuerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!] / Jay Conrad Levinson ; [překlad Lucie Schürerová]
    Osobní jméno Levinson, Jay Conrad, 1933- (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2009
    Fyz.popis326 s. ; 23 cm
    ISBN978-80-251-2472-7 (brož.)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginálGuerrilla marketing
    Předmět.hesla marketing * reklama a propagace * guerilla marketing * marketing * advertising
    Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8-028.76 * 339.138 * 658.8 * 659.1 * (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL Obsah
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 34484212131093volný výběr P775 2009Doba výp. 31 dní
    S-SE 3448 a4212131094volný výběr P775 2009prezenční výpůjčka v knihovně
    U-EK 434343003333volný výběr P775 2009Doba výp. 31 dní
    Guerilla marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.