Počet záznamů: 1
Marketing
Údaje o názvu Marketing : studie z mezinárodní praxe / Jana Koprlová, Miroslav Koprla Osobní jméno Koprlová, Jana, 1976- (autor) Údaje o vydání 1. české, zcela přeprac. a aktualiz. vyd. Vyd.údaje Beroun : Newsletter, 2009 Fyz.popis 205 s. : il. ISBN 978-80-7350-084-9 (brož.) : 295.00 Kč Edice Business - Právo - Společnost Poznámky Tato publikace byly vydána za laskavého přispění Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnavě. Přeloženo ze slovenštiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Koprla, Miroslav (autor) Předmět.hesla marketing * podnikání * mezinárodní kontext Forma, žánr monografie * případové studie * učebnice Konspekt 339 - Obchod 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT (048.8) * (078.7) * (075) * 339.138 * 658.8 * 658.114 * 347.72 * 087.2-022.241:655.3.066.9 * 001.87 * 371.671 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 3381 4212130677 volný výběr P710 2009 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1