Počet záznamů: 1  

Strategický marketing

  1. Údaje o názvuStrategický marketing : teorie pro praxi / Alena Hanzelková ... [et al.]
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : C.H. Beck, 2009
    Fyz.popisxix, 170 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7400-120-8 (brož.)
    EdiceC.H. Beck pro praxi
    PoznámkyTerminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Hanzelková, Alena, 1975- (autor)
    Předmět.hesla strategický marketing * strategic marketing
    Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005.21 * (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL Obsah
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 33364212130425volný výběr P530 2009Doba výp. 31 dní
    S-SE 3336 a4212132661volný výběr P530 2009Doba výp. 31 dní
    S-SE 3336 b4212132662volný výběr P530 2009prezenční výpůjčka v knihovně
    Strategický marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.