Počet záznamů: 1
Strategický marketing
Údaje o názvu Strategický marketing : teorie pro praxi / Alena Hanzelková ... [et al.] Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : C.H. Beck, 2009 Fyz.popis xix, 170 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-7400-120-8 (brož.) Edice C.H. Beck pro praxi Poznámky Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Hanzelková, Alena, 1975- (autor) Předmět.hesla strategický marketing * strategic marketing Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.21 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Obsah Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 3336 4212130425 volný výběr P530 2009 Doba výp. 31 dní S-SE 3336 a 4212132661 volný výběr P530 2009 Doba výp. 31 dní S-SE 3336 b 4212132662 volný výběr P530 2009 prezenční výpůjčka v knihovně
Počet záznamů: 1