Počet záznamů: 1  

Marketing měst a obcí

  1. Údaje o názvuMarketing měst a obcí / Ladislav Skořepa, Jiří Ježek, Renata Ježková
    Osobní jméno (autor) Skořepa, Ladislav, 1950-
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeČeské Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008
    Fyz.popis165 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-86708-55-3 (brož.)
    EdiceStudijní text VŠERS
    Edice/vedl.záhl. Vysoká škola evropských a regionálních studií. Studijní text
    PoznámkyNad názvem: Vysoká škola evropských a regionálních studií, katedra evropských studií a veřejné správy. 120 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost (autor) Ježek, Jiří, 1969-
    Ježková, Renáta (autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra evropských studií a veřejné správy
    Předmět.hesla marketing * teritoriální marketing * marketing * regional marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    Konspekt332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT339.138 * 658.8 * 332.146 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL Obsah
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 32864212130172volný výběr P710 2008Doba výp. 31 dní
    Marketing měst a obcí

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.