Počet záznamů: 1
Marketing měst a obcí
Údaje o názvu Marketing měst a obcí / Ladislav Skořepa, Jiří Ježek, Renata Ježková Osobní jméno (autor) Skořepa, Ladislav, 1950- Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008 Fyz.popis 165 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-86708-55-3 (brož.) Edice Studijní text VŠERS Edice/vedl.záhl. Vysoká škola evropských a regionálních studií. Studijní text Poznámky Nad názvem: Vysoká škola evropských a regionálních studií, katedra evropských studií a veřejné správy. 120 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost (autor) Ježek, Jiří, 1969-
Ježková, Renáta (autor)Dal.odpovědnost Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra evropských studií a veřejné správy Předmět.hesla marketing * teritoriální marketing * marketing * regional marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher) Konspekt 332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 * 658.8 * 332.146 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Obsah Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 3286 4212130172 volný výběr P710 2008 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1