Počet záznamů: 1
Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli
Údaje o názvu Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli [rukopis] = Telemarketing as effective device of communication in relation to user (consumer) / Helena Zusková Souběž.n. Telemarketing as effective device of communication in relation to user (consumer) Osobní jméno Zusková, Helena, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2009 Fyz.popis 52 l., [2] l. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009 Dal.odpovědnost Ryšánková, Štěpánka (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla telemarketing * call centra * komunikace (sdělování) * telefonická komunikace * ochrana spotřebitele Předmět.hesla consumer communication call centre Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 366.5 * 346.548 * 316.772:654.15 * 316.77 * 005.346:654.151 * 658.8:654.15 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00068919 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4249 4212129685 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1