Počet záznamů: 1  

Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli

  1. Údaje o názvuTelemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli [rukopis] = Telemarketing as effective device of communication in relation to user (consumer) / Helena Zusková
    Souběž.n.Telemarketing as effective device of communication in relation to user (consumer)
    Osobní jméno Zusková, Helena, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis52 l., [2] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Dal.odpovědnost Ryšánková, Štěpánka (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla telemarketing * call centra * komunikace (sdělování) * telefonická komunikace * ochrana spotřebitele
    Předmět.heslaconsumer communication call centre
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT366.5 * 346.548 * 316.772:654.15 * 316.77 * 005.346:654.151 * 658.8:654.15 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00068919
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 42494212129685sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.