Počet záznamů: 1  

Kupní chování spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují

  1. Údaje o názvuKupní chování spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují [rukopis] = Purchasing behaviour of consumers and factors influencing it / Pavla Urbanová
    Souběž.n.Purchasing behaviour of consumers and factors influencing it
    Osobní jméno Urbanová, Pavla, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis52 l., [7] l. příl. : il.
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Dal.odpovědnost Jírová, Hana, 1938-2023 (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla spotřebitelé * nákup * reklama a propagace * prodej * služby * hypermarkety * supermarkety
    Předmět.heslazákazníci řetězec strategie ankety hypermarket supermarket customers purchase chain promotion sales services strategies surveys advertising hypermarket supermarket
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT339.372.5 * 339.378.2 * 711.552.1 * 338.46 * 658.8 * 339.187 * 659.1 * 658.7 * 366-05 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00068654
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 43884212129840sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.