Počet záznamů: 1
Marketingová strategie kulturního zařízení
Údaje o názvu Marketingová strategie kulturního zařízení [rukopis] = Marketing strategy of cultural amenities / Zuzana Poživilová Souběž.n. Marketing strategy of cultural amenities Osobní jméno Poživilová, Zuzana, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2009 Fyz.popis 62 l., [4] l. příl. : il., mapy Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009 Dal.odpovědnost Vozáb, Josef (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla kulturní zařízení * kultura * marketing * konkurence Předmět.hesla strategie analýza SWOT analýza kultural amenities culture marketing strategy analysis SWOT analysis competition Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.137 * 339.138 * 658.8 * 316.7 * 379.821 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00029334 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4465 4212129918 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1