Počet záznamů: 1
Analýza marketingového prostředí vybraného podniku
Údaje o názvu Analýza marketingového prostředí vybraného podniku [rukopis] = Marketing environment of selected companny / Jiřina Štrosová Souběž.n. Marketing environment of selected companny Osobní jméno Štrosová, Jiřina, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2009 Fyz.popis 40 l. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009 Dal.odpovědnost Laušmanová, Petra (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * podniky Předmět.hesla marketingové mikroprostředí makroprostředí faktory prostředí SWOT analýza STEP analýza marketing environment external environment internal environment environmental factors SWOT analysis STEP analysis Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 334.72 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00082273 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4263 4212129699 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1