Počet záznamů: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Údaje o názvu Public relations jako ovlivňování mínění / Jozef Ftorek Osobní jméno Ftorek, Jozef, 1973- (autor) Údaje o vydání 2., rozš. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2009 Fyz.popis 195 s. : il., faksim. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2678-6 (brož.) Edice Manažer. Komunikace Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla public relations * mediální komunikace * veřejné mínění * public relations * communication in mass media * public opinion Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 32.019.5 * 659.4 * 316.772.4 * 316.65 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Obsah http://toc.nkp.cz/NKC/200902/contents/nkc20081832919_1.pdf Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-PS 1584 4212130026 volný výběr P750 2009 Doba výp. 31 dní S-PS 1584 a 4212130027 volný výběr P750 2009 prezenční výpůjčka v knihovně
Počet záznamů: 1