Počet záznamů: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. Údaje o názvuPublic relations jako ovlivňování mínění / Jozef Ftorek
    Osobní jméno Ftorek, Jozef, 1973- (autor)
    Údaje o vydání2., rozš. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2009
    Fyz.popis195 s. : il., faksim. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-2678-6 (brož.)
    Edice Manažer. Komunikace
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla public relations * mediální komunikace * veřejné mínění * public relations * communication in mass media * public opinion
    Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT32.019.5 * 659.4 * 316.772.4 * 316.65 * (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Obsahhttp://toc.nkp.cz/NKC/200902/contents/nkc20081832919_1.pdf
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-PS 15844212130026volný výběr P750 2009Doba výp. 31 dní
    S-PS 1584 a4212130027volný výběr P750 2009prezenční výpůjčka v knihovně
    Public relations jako ovlivňování mínění

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.